- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 10 maanden oud. In april 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 105.795 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 265 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De 530D is 18 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 327 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Krimpen aan den IJssel met een kilometerstand van 165.411 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 10.185 |
Nieuwprijs | € 105.795 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 28 juni 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 april 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 april 2025 |
APK melddatum | 4 april 2025 |
APK vervaldatum | 9 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B57D30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 195 kW / 265 pk |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 144 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 186 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,27 mg/km |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.715 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.480 kg |
Voorasdruk | 1.140 kg |
Achterasdruk | 1.455 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.942 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.498 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,8 s |
Maximum vermogen | 195 kW / 265 pk |
Maximum koppel | 620 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 66 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.