
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 6 maanden oud. In juli 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.219 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De 208 is 2.181 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 179 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Lelystad met een kilometerstand van 80.685 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 208 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 971 |
| Nieuwprijs | € 22.219 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 23 april 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 19 juli 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 5 november 2019 |
| APK melddatum | 22 april 2024 |
| APK vervaldatum | 23 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | HN01 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1199 cc |
| Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.045 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.612 kg |
| Voorasdruk | 900 kg |
| Achterasdruk | 860 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.150 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
| Lengte | 3.973 mm |
| Breedte | 1.739 mm |
| Hoogte | 1.471 mm |
| Wielbasis | 2.540 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 190 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
| Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Maximum koppel | 205 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Inhoud bagageruimte | 285 - 1076 l |
| Inhoud brandstoftank | 50 l |
| Segment | B |
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



