- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 10 maanden oud. In juni 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.077 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 220 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De CLIO is 139 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 51 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Mijdrecht met een kilometerstand van 109.046 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | geel |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.636 |
Nieuwprijs | € 34.077 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 11 augustus 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 juni 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 februari 2025 |
APK melddatum | 8 augustus 2023 |
APK vervaldatum | 11 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | M5M A4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1618 cc |
Max. vermogen | 162 kW / 220 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 135 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.179 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.730 kg |
Voorasdruk | 985 kg |
Achterasdruk | 840 kg |
Lengte | 4.090 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.420 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/40R18 Prijzen |
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,6 s |
Maximum vermogen | 147 kW / 200 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.