- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check XK-595-D
RENAULT CLIO | 2017
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 9 maanden oud. In januari 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.890 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,4 l/100 km. De CLIO is 30 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 361 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Stolwijk met een kilometerstand van 109.594 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.392 |
Nieuwprijs | € 22.890 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 juli 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 januari 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 april 2025 |
APK melddatum | 23 april 2025 |
APK vervaldatum | 12 mei 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5F G4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 120 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.686 kg |
Voorasdruk | 929 kg |
Achterasdruk | 882 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
Lengte | 4.077 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.441 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 192 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Speels karakter
- +Compact formaat
- +Optie voor stationwagon
- -Windgeruis
- -Comfort
- -Materialen interieur
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVergelijkende Test: Renault Clio - Skoda Fabia - Peugeot...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

XK-595-D
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.