- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 4 maanden oud. In juli 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 80.314 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,7 l/100 km. De 530E is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 648 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Schijndel met een kilometerstand van 65.565 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 411 |
Nieuwprijs | € 80.314 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 8 februari 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 juli 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 juni 2025 |
APK melddatum | 20 maart 2025 |
APK vervaldatum | 20 maart 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 35 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.810 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.505 kg |
Voorasdruk | 1.120 kg |
Achterasdruk | 1.450 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.963 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,9 s |
Maximum vermogen | 215 kW / 292 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.