- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check T-494-LS
BMW 5ER REIHE | 2012
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 12 jaar en 11 maanden oud. In juli 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 73.076 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 258 pk benzinemotor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,4 l/100 km. De 5ER REIHE is 705 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 23 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 538 |
Nieuwprijs | € 73.076 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 juli 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 juli 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 juli 2023 |
APK melddatum | 5 juli 2024 |
APK vervaldatum | 13 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 182 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.610 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.260 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.290 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,6 s |
Maximum vermogen | 200 kW / 272 pk |
Maximum koppel | 310 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 530i11 - 13BA4SED
- 530i11 - 13BH4SED
- 530i Executive11 - 13BH4SED
- 530i Executive11 - 13BA4SED
- 530i High Executive11 - 13BH4SED
- 530i High Executive11 - 13BA4SED
- 535i11 - 13BH4SED
- 535i11 - 13BA4SED
- 535i Executive11 - 13BH4SED
- 535i Executive11 - 13BA4SED
- 535i High Executive11 - 13BH4SED
- 535i High Executive11 - 13BA4SED
- 535i xDrive11 - 13BA4SED
- 535i xDrive Executive11 - 13BA4SED
- 535i xDrive High Executive11 - 13BA4SED
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

T-494-LS
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.