- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check T-134-KL
BMW 530E IPERFORMANCE | 2020
Deze BMW 530E IPERFORMANCE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 4 maanden oud. In juli 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 68.661 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,6 l/100 km. De 530E IPERFORMANCE is 73 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 235 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veghel met een kilometerstand van 51.604 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E IPERFORMANCE |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 742 |
Nieuwprijs | € 68.661 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 februari 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 juli 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 april 2025 |
APK melddatum | 12 januari 2024 |
APK vervaldatum | 7 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
Geluidsniveau stationair | 69 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 33 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.745 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.420 kg |
Voorasdruk | 1.120 kg |
Achterasdruk | 1.405 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.936 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,1 s |
Maximum vermogen | 185 kW / 252 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Niet heel ruim achterin
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBMW 530e xDrive - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

T-134-KL
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.