
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 5 maanden oud. In mei 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.448 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 109 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De FOCUS is 785 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | FORD | 
| Model | FOCUS | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | diesel | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 5.853 | 
| Nieuwprijs | € 28.448 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 23 mei 2011 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 30 mei 2018 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 7 september 2023 | 
| APK melddatum | 6 juni 2023 | 
| APK vervaldatum | 25 mei 2023 | 
| Parallel import | ja | 
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | G8DD | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1560 cc | 
| Max. vermogen | 80 kW / 109 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 78 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,6 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 115 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Roetuitstoot | 0.54 mg/km | 
| Roetfilter | affabriek | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.257 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.885 kg | 
| Voorasdruk | 1.010 kg | 
| Achterasdruk | 975 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.300 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 675 kg | 
| Lengte | 4.464 mm | 
| Breedte | 1.839 mm | 
| Hoogte | 1.497 mm | 
| Wielbasis | 2.640 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen | 
| Topsnelheid | 188 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s | 
| Maximum vermogen | 80 kW / 109 pk | 
| Maximum koppel | 240 Nm | 
| Draaicirkel | 10,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l | 
| Inhoud brandstoftank | 53 l | 
| Segment | C | 
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.
