- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 11 maanden oud. In september 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 18.362 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 87 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 160 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De I10 is 68 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 141 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hilversum met een kilometerstand van 75.254 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.206 |
Nieuwprijs | € 18.362 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 10 juni 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 september 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 april 2025 |
APK melddatum | 28 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 28 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4LA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1248 cc |
Max. vermogen | 64 kW / 87 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 142 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 936 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.455 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
Topsnelheid | 160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,8 s |
Maximum vermogen | 63 kW / 85 pk |
Maximum koppel | 121 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.