
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 4 maanden oud. In maart 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.082 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De I10 is 93 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 534 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ridderkerk met een kilometerstand van 33.502 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | HYUNDAI | 
| Model | I10 | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 571 | 
| Nieuwprijs | € 20.082 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 21 juni 2019 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 8 maart 2023 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 30 juli 2025 | 
| APK melddatum | 14 april 2025 | 
| APK vervaldatum | 19 april 2027 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | G3LA | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 998 cc | 
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 145 g/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 927 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.440 kg | 
| Voorasdruk | 750 kg | 
| Achterasdruk | 780 kg | 
| Lengte | 3.665 mm | 
| Breedte | 1.660 mm | 
| Hoogte | 1.500 mm | 
| Wielbasis | 2.390 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen | 
| Topsnelheid | 150 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 16,8 s | 
| Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk | 
| Maximum koppel | 95 Nm | 
| Draaicirkel | 9,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 60 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l | 
| Inhoud brandstoftank | 40 l | 
| Segment | A | 
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



