
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 523I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 3 maanden oud. In mei 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 58.345 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 234 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km. De 523I is 355 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 523I |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 105 |
| Nieuwprijs | € 58.345 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 26 juli 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 16 mei 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 20 november 2024 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 31 januari 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N53B30A |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2996 cc |
| Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.625 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.260 kg |
| Voorasdruk | 1.070 kg |
| Achterasdruk | 1.270 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.899 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.464 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 234 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
| Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




