- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW M550I XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar oud. In maart 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 137.845 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 462 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,9 l/100 km. De M550I XDRIVE is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 603 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Dalfsen met een kilometerstand van 145.686 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M550I XDRIVE |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 16.505 |
Nieuwprijs | € 137.845 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 26 april 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 maart 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 mei 2025 |
APK melddatum | 17 januari 2025 |
APK vervaldatum | 17 januari 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N63B44C |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 340 kW / 462 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 12,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 204 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.785 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.460 kg |
Voorasdruk | 1.230 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.962 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.467 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 275/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,0 s |
Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk |
Maximum koppel | 650 Nm |
Draaicirkel | 12,2 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 530 - 530 l |
Inhoud brandstoftank | 68 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.