
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA+ is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 8 jaar en 11 maanden oud. In februari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.598 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De ASTRA+ is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 28 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Soest met een kilometerstand van 78.000 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA+ |
| Kleur | bruin |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.244 |
| Nieuwprijs | € 25.598 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 5 december 2016 |
| Datum eerste registratie Nederland | 6 februari 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 5 november 2025 |
| APK melddatum | 25 november 2024 |
| APK vervaldatum | 5 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B10XFT |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 102 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.163 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.780 kg |
| Voorasdruk | 890 kg |
| Achterasdruk | 900 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.220 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 610 kg |
| Lengte | 4.370 mm |
| Breedte | 1.809 mm |
| Hoogte | 1.485 mm |
| Wielbasis | 2.660 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,2 s |
| Maximum vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Maximum koppel | 170 Nm |
| Draaicirkel | 11,1 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 370 - 1210 l |
| Inhoud brandstoftank | 48 l |
| Segment | C |
In 2015 kwam er een compleet getransformeerde versie van de Opel Astra op de markt. Dit was alweer de vijfde generatie van het model, die modelcode ‘K’ kreeg. Deze Astra was aanzienlijk lichter dan zijn voorganger en werd uitgerust met nieuwe motoren en een hoop gemoderniseerde technologie. Al die veranderingen maken het een erg fijne auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



