- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RS-266-B
RENAULT CLIO | 2017
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 3 maanden oud. In februari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.628 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De CLIO is 134 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Leiderdorp met een kilometerstand van 63.516 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.953 |
Nieuwprijs | € 20.628 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Clio 0.9 TCe Bose Navi airco camera parkeersensoren cruise controle lm velgen bose speakers easy park assist dealer onderhouden zeer dikke uitvoering
- 2019
- 84.985 km

Renault Clio 1.0 TCe R.S. Line *Navi+360Camera*Climate*Parc Assist*LM.Velgen*VOL OPTIES!
- 2019
- 37.487 km

Renault Clio 0.9 TCe Eco2 Limited Navi,Clima,Cruise,PDC,Camera,Bluetooth,Nieuwe Distributie,Lm velgen,Elek ramen,N.A.P,Nieuwe APK bij Aflevering
- 2016
- 202.633 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 februari 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 februari 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 januari 2025 |
APK melddatum | 25 januari 2023 |
APK vervaldatum | 23 februari 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4B B4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 898 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.057 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.621 kg |
Voorasdruk | 859 kg |
Achterasdruk | 852 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 575 kg |
Lengte | 4.063 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.448 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,1 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 140 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

RS-266-B
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.