
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 9 maanden oud. In december 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.765 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 82 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 178 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 208 is 157 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Tiel met een kilometerstand van 168.003 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PEUGEOT | 
| Model | 208 | 
| Kleur | wit | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 1.652 | 
| Nieuwprijs | € 19.765 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 9 januari 2017 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 2 december 2017 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 27 mei 2025 | 
| APK melddatum | 6 september 2024 | 
| APK vervaldatum | 13 september 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 4 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | HM01 | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 1199 cc | 
| Max. vermogen | 60 kW / 82 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 76 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 104 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 950 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.546 kg | 
| Voorasdruk | 900 kg | 
| Achterasdruk | 790 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.150 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 520 kg | 
| Lengte | 3.973 mm | 
| Breedte | 1.739 mm | 
| Hoogte | 1.471 mm | 
| Wielbasis | 2.540 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen | 
| Topsnelheid | 178 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s | 
| Maximum vermogen | 60 kW / 82 pk | 
| Maximum koppel | 118 Nm | 
| Draaicirkel | 10,4 m | 
| Kogeldruk | 46 kg | 
| Dakbelasting | 65 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 285 - 1076 l | 
| Inhoud brandstoftank | 50 l | 
| Segment | B | 
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



