- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RD-351-G
FORD FOCUS | 2010
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 7 maanden oud. In oktober 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.579 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 109 pk dieselmotor. De FORD heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De FOCUS is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 162 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nistelrode met een kilometerstand van 328.977 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | blauw |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 47 |
Nieuwprijs | € 26.579 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 oktober 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 oktober 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 juni 2025 |
APK melddatum | 18 november 2024 |
APK vervaldatum | 18 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G8DD |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 cc |
Max. vermogen | 80 kW / 109 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 115 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.257 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.885 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 975 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 675 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 188 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
Maximum vermogen | 80 kW / 109 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.6 TDCi 109pk Trend08 - 10DH5HAT
- Focus 1.6 TDCi 109pk Titanium08 - 11DH5HAT
- Focus 1.6 TDCi 109pk Trend08 - 10DH4SED
- Focus 1.6 TDCi 109pk Titanium08 - 10DH4SED
- Focus 1.6 TDCi 109pk Ghia08 - 10DH5HAT
- Focus 1.6 TDCi 109pk Limited09 - 11DH5HAT
- Focus 1.6 TDCi ECOnetic Start/Stop Trend09 - 11DH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Focus 2.5 20V Turbo ST
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

RD-351-G
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.