- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RD-065-B
BMW 525D | 2011
Deze BMW 525D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 3 maanden oud. In oktober 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 62.152 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk dieselmotor. De BMW heeft een topsnelheid van 236 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,1 l/100 km. De 525D is 2.773 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 43 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 525D |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 8.585 |
Nieuwprijs | € 62.152 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW M550xd Navi Stoelverw. Cruise Leer Memory Xenon
- 2012
- 196.761 km

BMW 525d Luxury Edition *Navi Pro* EURO6 Facelift, Schuifdak, 218PK, Elektr. Leder Sportstoelen + Verwarmd, Xenon
- 2013
- 249.306 km

BMW 530d High Executive *HUD* Kantel/Schuifdak / Leder / Stoelverwarming / Afn. Trekhaak / Memory Seat / 18"LMV
- 2012
- 365.748 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 februari 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 oktober 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 oktober 2017 |
APK melddatum | 10 juli 2024 |
APK vervaldatum | 10 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N57D30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.680 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.315 kg |
Voorasdruk | 1.100 kg |
Achterasdruk | 1.285 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 236 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,2 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 450 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

RD-065-B
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.