- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 8 maanden oud. In januari 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 41.089 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 159 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De NISSAN heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De QASHQAI is 18 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 535 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oldenzaal met een kilometerstand van 58.820 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | NISSAN |
Model | QASHQAI |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.942 |
Nieuwprijs | € 41.089 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 19 november 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 januari 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 juli 2025 |
APK melddatum | 8 januari 2025 |
APK vervaldatum | 13 januari 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schutbord |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | HR13 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 117 kW / 159 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 131 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 160 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,91 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.290 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.885 kg |
Voorasdruk | 1.030 kg |
Achterasdruk | 978 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Lengte | 4.394 mm |
Breedte | 1.806 mm |
Hoogte | 1.624 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 118 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 430 - 1598 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | L |
De tweede generatie Qashqai werd geproduceerd tussen 2014 en 2021. Hij bouwde voort op het succes van zijn voorganger en bracht verbeteringen in technologie, rijeigenschappen en ruimte. Daardoor werd hij in Nederland zelfs nog populairder dan de oudere variant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.