- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-628-DZ
BMW 320I | 2018
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 7 maanden oud. In september 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.200 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De 320I is 98 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 514 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Amsterdam met een kilometerstand van 74.505 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.658 |
Nieuwprijs | € 49.200 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 oktober 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 september 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 februari 2025 |
APK melddatum | 3 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 17 oktober 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 84 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 138 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 173 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,19 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.425 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.035 kg |
Voorasdruk | 960 kg |
Achterasdruk | 1.155 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Lengte | 4.633 mm |
Breedte | 1.811 mm |
Hoogte | 1.429 mm |
Wielbasis | 2.810 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 290 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Hoge onderhoudskosten
- -Dure opties
- -Vrij beperkte ruimte achterin
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW 330e
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

R-628-DZ
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.