- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-453-LS
BMW 520I | 2012
Deze BMW 520I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 12 jaar en 8 maanden oud. In december 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.153 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. De BMW heeft een topsnelheid van 227 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,8 l/100 km. De 520I is 121 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 243 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520I |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 294 |
Nieuwprijs | € 72.153 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 september 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 december 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 februari 2025 |
APK melddatum | 6 februari 2025 |
APK vervaldatum | 6 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 218 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.510 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.220 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.280 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.890 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 227 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 520i11 - 13BH4SED
- 520i11 - 13BA4SED
- 520i Executive11 - 13BH4SED
- 520i Executive11 - 13BA4SED
- 520i High Executive11 - 13BH4SED
- 520i High Executive11 - 13BA4SED
- 528i11 - 13BH4SED
- 528i11 - 13BA4SED
- 528i Executive11 - 13BH4SED
- 528i Executive11 - 13BA4SED
- 528i High Executive11 - 13BH4SED
- 528i High Executive11 - 13BA4SED
- 528i xDrive11 - 13BA4SED
- 528i xDrive High Executive11 - 13BA4SED
- 528i xDrive Executive11 - 13BA4SED
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

R-453-LS
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.