- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 8 maanden oud. In oktober 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.316 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 182 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De CAPTUR is 290 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.275 |
Nieuwprijs | € 40.316 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 24 oktober 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 oktober 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 oktober 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 24 oktober 2020 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | op r. deurstyl |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | K9K F6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1461 cc |
Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 101 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Energielabel | E |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.180 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.762 kg |
Voorasdruk | 976 kg |
Achterasdruk | 886 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 640 kg |
Lengte | 4.122 mm |
Breedte | 1.778 mm |
Hoogte | 1.566 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 182 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,4 s |
Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.