
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 11 maanden oud. In juli 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 18.235 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 88 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 176 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De CLIO is 241 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Amersfoort met een kilometerstand van 224.388 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 808 |
| Nieuwprijs | € 18.235 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 26 oktober 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 22 juli 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 25 februari 2025 |
| APK melddatum | 17 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 19 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 4 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K9K 67 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1461 cc |
| Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 106 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.094 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
| Voorasdruk | 935 kg |
| Achterasdruk | 890 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Lengte | 4.233 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.518 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 176 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 65 kW / 88 pk |
| Maximum koppel | 200 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


