- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check P-730-ZD
BMW 528I | 2011
Deze BMW 528I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 1 maanden oud. In juli 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 76.720 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 258 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km. De 528I is 238 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 80 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Luttenberg met een kilometerstand van 188.674 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 528I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 991 |
Nieuwprijs | € 76.720 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 maart 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 1 juli 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 september 2024 |
APK melddatum | 5 juli 2024 |
APK vervaldatum | 4 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | B |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.630 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.265 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,7 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 310 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

P-730-ZD
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.