- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW M5 COMPETITION is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 6 maanden oud. In april 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 181.773 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 625 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 10,6 l/100 km. De M5 COMPETITION is 314 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 169 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M5 COMPETITION |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 36.710 |
Nieuwprijs | € 181.773 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 29 oktober 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 17 juli 2024 |
APK melddatum | 13 november 2023 |
APK vervaldatum | 13 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | S63B44B |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 460 kW / 625 pk |
Geluidsniveau stationair | 95 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 10,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 11.1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 241 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 254 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,19 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.850 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.440 kg |
Voorasdruk | 1.215 kg |
Achterasdruk | 1.260 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.966 mm |
Breedte | 1.903 mm |
Hoogte | 1.469 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 285/40R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,4 s |
Maximum vermogen | 441 kW / 600 pk |
Maximum koppel | 750 Nm |
Draaicirkel | 12,6 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 530 - 530 l |
Inhoud brandstoftank | 68 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.