- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check N-320-BD
BMW 520D | 2020
Deze BMW 520D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 8 maanden oud. In september 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.537 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De 520D is 20 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 96 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Koekange met een kilometerstand van 109.330 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520D |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 4.748 |
Nieuwprijs | € 72.537 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 20 augustus 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 september 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 april 2025 |
APK melddatum | 5 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 20 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B47D20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Geluidsniveau stationair | 70 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 130 g/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.650 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.345 kg |
Voorasdruk | 1.100 kg |
Achterasdruk | 1.320 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.963 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.479 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,8 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 530 - 530 l |
Inhoud brandstoftank | 66 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Niet heel ruim achterin
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBMW 530e xDrive - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

N-320-BD
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.