
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 2 maanden oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 77.574 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 520D is 413 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 140 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Geesteren met een kilometerstand van 218.200 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 7.444 |
| Nieuwprijs | € 77.574 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 9 oktober 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 december 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 oktober 2024 |
| APK melddatum | 22 april 2025 |
| APK vervaldatum | 30 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.1 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.635 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.390 kg |
| Voorasdruk | 1.075 kg |
| Achterasdruk | 1.430 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.942 mm |
| Breedte | 1.868 mm |
| Hoogte | 1.498 mm |
| Wielbasis | 2.980 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 225 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 12,1 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
| Inhoud brandstoftank | 66 l |
| Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


