
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 535D XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 6 maanden oud. In juni 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 87.056 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 313 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De 535D XDRIVE is 1.359 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Veenendaal met een kilometerstand van 233.489 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | 535D XDRIVE | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | diesel | 
| Carrosserie | Sedan | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 3.146 | 
| Nieuwprijs | € 87.056 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 17 april 2013 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 1 juni 2021 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 10 februari 2022 | 
| APK melddatum | 31 mei 2021 | 
| APK vervaldatum | 31 mei 2022 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. by voorzitting | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | N57D30B | 
| Aantal cilinders | 6 | 
| Cilinderinhoud | 2993 cc | 
| Max. vermogen | 230 kW / 313 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 154 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km | 
| Roetfilter | affabriek | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Energielabel | C | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.770 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.395 kg | 
| Voorasdruk | 1.200 kg | 
| Achterasdruk | 1.330 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.899 mm | 
| Breedte | 1.860 mm | 
| Hoogte | 1.464 mm | 
| Wielbasis | 2.970 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 250 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,5 s | 
| Maximum vermogen | 230 kW / 313 pk | 
| Maximum koppel | 630 Nm | 
| Draaicirkel | 12,0 m | 
| Kogeldruk | 90 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l | 
| Inhoud brandstoftank | 70 l | 
| Segment | E | 
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




