
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 540I XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 4 maanden oud. In juli 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 106.804 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 333 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De 540I XDRIVE is 736 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 221 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoogland met een kilometerstand van 194.991 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 540I XDRIVE |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 8.177 |
| Nieuwprijs | € 106.804 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 24 juli 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 9 december 2023 |
| APK melddatum | 1 juli 2024 |
| APK vervaldatum | 24 juli 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B58B30C |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2998 cc |
| Max. vermogen | 245 kW / 333 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
| Geluidsniveau stationair | 81 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 153 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 178 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,14 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Energielabel | B |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.720 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.455 kg |
| Voorasdruk | 1.200 kg |
| Achterasdruk | 1.330 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.963 mm |
| Breedte | 1.868 mm |
| Hoogte | 1.479 mm |
| Wielbasis | 2.980 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 250 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,9 s |
| Maximum vermogen | 245 kW / 333 pk |
| Maximum koppel | 450 Nm |
| Draaicirkel | 12,4 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 530 - 530 l |
| Inhoud brandstoftank | 68 l |
| Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



