- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530E IPERFORMANCE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 3 maanden oud. In maart 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 86.194 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,6 l/100 km. De 530E IPERFORMANCE is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 250 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in 't Zand met een kilometerstand van 83.319 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E IPERFORMANCE |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 849 |
Nieuwprijs | € 86.194 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 21 januari 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 maart 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 mei 2025 |
APK melddatum | 2 januari 2024 |
APK vervaldatum | 21 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 52 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 52 km |
Actieradius elektrisch stad | 55 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.8 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 168 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 40 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,33 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.745 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.420 kg |
Voorasdruk | 1.120 kg |
Achterasdruk | 1.405 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.936 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,1 s |
Maximum vermogen | 185 kW / 252 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.