- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530E XDRIVE IPERFORMANCE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 11 maanden oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 89.943 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,0 l/100 km. De 530E XDRIVE IPERFORMANCE is 705 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 22 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E XDRIVE IPERFORMANCE |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.079 |
Nieuwprijs | € 89.943 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 17 juni 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 december 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 juni 2023 |
APK melddatum | 13 juni 2023 |
APK vervaldatum | 13 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 52 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 50 km |
Actieradius elektrisch stad | 52 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 2 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 177 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 46 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,28 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.835 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.500 kg |
Voorasdruk | 1.170 kg |
Achterasdruk | 1.420 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.936 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,2 s |
Maximum vermogen | 185 kW / 252 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.