
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 1 maanden oud. In juli 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.724 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De CAPTUR is 30 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 198 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Alkmaar met een kilometerstand van 110.607 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CAPTUR |
| Kleur | rood |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 371 |
| Nieuwprijs | € 26.724 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 15 september 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 juli 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 3 oktober 2025 |
| APK melddatum | 30 april 2025 |
| APK vervaldatum | 20 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H5F G4 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1197 cc |
| Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,8 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 127 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.159 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.723 kg |
| Voorasdruk | 950 kg |
| Achterasdruk | 850 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 625 kg |
| Wielbasis | 2.610 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 192 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
| Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Maximum koppel | 205 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | J |
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



