- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check K-300-HX
BMW 530E IPERFORMANCE | 2021
Deze BMW 530E IPERFORMANCE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 77.166 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,0 l/100 km. De 530E IPERFORMANCE is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 592 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E IPERFORMANCE |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.480 |
Nieuwprijs | € 77.166 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 2 januari 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 januari 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 17 mei 2025 |
APK melddatum | 24 december 2024 |
APK vervaldatum | 2 januari 2027 |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 50 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.8 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 171 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 42 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,33 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.745 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.420 kg |
Voorasdruk | 1.120 kg |
Achterasdruk | 1.405 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.936 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,9 s |
Maximum vermogen | 215 kW / 292 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,4 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Niet heel ruim achterin
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

K-300-HX
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.