
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 9 maanden oud. In september 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.826 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 167 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De CLIO is 109 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 252 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ter Aar met een kilometerstand van 142.674 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 158 |
| Nieuwprijs | € 14.826 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 7 januari 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 15 september 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 8 juli 2025 |
| APK melddatum | 17 juni 2025 |
| APK vervaldatum | 5 juli 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | D4F D7 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1149 cc |
| Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 135 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 993 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.598 kg |
| Voorasdruk | 830 kg |
| Achterasdruk | 890 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Lengte | 4.233 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.518 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 165/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 167 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,4 s |
| Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Maximum koppel | 105 Nm |
| Draaicirkel | 10,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




