
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 uit 2020 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.005 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 staat nu 57 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Veldhoven met een kilometerstand van 63.739 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | HYUNDAI |
| Model | I10 |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 734 |
| Nieuwprijs | € 14.005 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 2 juni 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 18 september 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 2 juni 2024 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G3LA |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 107 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 122 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 922 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.324 kg |
| Voorasdruk | 720 kg |
| Achterasdruk | 700 kg |
| Wielbasis | 2.390 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
| Topsnelheid | 150 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
| Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
| Maximum koppel | 95 Nm |
| Draaicirkel | 9,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | A |
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



