- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. In februari 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 74.841 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 234 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km. De 5ER REIHE is 184 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 55 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | bruin |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 6.375 |
Nieuwprijs | € 74.841 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 12 april 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 februari 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 november 2024 |
APK melddatum | 4 juli 2024 |
APK vervaldatum | 21 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.625 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.260 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.464 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 234 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.