- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 550I XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 11 maanden oud. In februari 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 124.927 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 408 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 11,0 l/100 km. De 550I XDRIVE is 1.284 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 34 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 550I XDRIVE |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 8 versnellingen |
BPM | € 23.632 |
Nieuwprijs | € 124.927 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 juli 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 februari 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 januari 2022 |
APK melddatum | 15 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 15 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N63B44A |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 300 kW / 408 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 16,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 11,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 257 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.001 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | F |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.875 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.500 kg |
Voorasdruk | 1.250 kg |
Achterasdruk | 1.320 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,8 s |
Maximum vermogen | 300 kW / 407 pk |
Maximum koppel | 600 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.