- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check J-290-DJ
FORD FOCUS | 2009
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 3 maanden oud. In juli 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. De FORD heeft een topsnelheid van 198 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De FOCUS is 8 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 140 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Goes met een kilometerstand van 185.699 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.762 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 februari 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 juli 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 mei 2025 |
APK melddatum | 1 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 23 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 7 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | QQDB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 167 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.207 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.895 kg |
Voorasdruk | 985 kg |
Achterasdruk | 1.005 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 650 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 198 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 165 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.8 16V Flexifuel Titanium08 - 10EH5HAT
- Focus 1.8 16V Flexifuel Trend08 - 10EH5HAT
- Focus 1.8 16V Flexifuel Ghia08 - 10EH5HAT
- Focus 1.8 16V Trend09 - 10BH5HAT
- Focus 1.8 16V Titanium09 - 11BH5HAT
- Focus 1.8 16V Ghia09 - 10BH5HAT
- Focus 1.8 16V Limited09 - 11BH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Focus 2.5 20V Turbo ST
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

J-290-DJ
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.