- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 83.740 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,0 l/100 km. De 530E is 287 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 461 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Vriezenveen met een kilometerstand van 94.640 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.314 |
Nieuwprijs | € 83.740 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 4 september 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 september 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 augustus 2024 |
APK melddatum | 5 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 4 september 2026 |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.8 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 181 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 40 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,32 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Energielabel | A |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.810 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.505 kg |
Voorasdruk | 1.120 kg |
Achterasdruk | 1.450 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.963 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,2 s |
Maximum vermogen | 185 kW / 252 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.