
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 8 maanden oud. In oktober 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 38.834 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 116 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De NISSAN heeft een topsnelheid van 183 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De QASHQAI is 11 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 343 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nijkerk met een kilometerstand van 221.145 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | NISSAN |
| Model | QASHQAI |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.240 |
| Nieuwprijs | € 38.834 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 17 februari 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 29 oktober 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 28 oktober 2025 |
| APK melddatum | 19 september 2025 |
| APK vervaldatum | 18 oktober 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K9K |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1461 cc |
| Max. vermogen | 85 kW / 116 pk |
| Geluidsniveau stationair | 70 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 106 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 138 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,66 mg/km |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.375 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.975 kg |
| Voorasdruk | 1.074 kg |
| Achterasdruk | 1.024 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 737 kg |
| Lengte | 4.394 mm |
| Breedte | 1.806 mm |
| Hoogte | 1.624 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 183 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,0 s |
| Maximum vermogen | 85 kW / 115 pk |
| Maximum koppel | 260 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 100 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 430 - 1598 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | L |
De tweede generatie Qashqai werd geproduceerd tussen 2014 en 2021. Hij bouwde voort op het succes van zijn voorganger en bracht verbeteringen in technologie, rijeigenschappen en ruimte. Daardoor werd hij in Nederland zelfs nog populairder dan de oudere variant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.
