
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 9 maanden oud. In juli 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 79.349 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De 520D is 184 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 101 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 2.359 |
| Nieuwprijs | € 79.349 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 maart 2019 |
| Datum eerste registratie Nederland | 11 juli 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 12 juni 2025 |
| APK melddatum | 25 maart 2025 |
| APK vervaldatum | 25 maart 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Geluidsniveau stationair | 89 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 161 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,27 mg/km |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.660 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.405 kg |
| Voorasdruk | 1.080 kg |
| Achterasdruk | 1.435 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.942 mm |
| Breedte | 1.868 mm |
| Hoogte | 1.498 mm |
| Wielbasis | 2.980 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 225 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 12,1 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
| Inhoud brandstoftank | 66 l |
| Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



