- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HXZ-01-P
HYUNDAI I10 | 2018
Deze HYUNDAI I10 uit 2018 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.342 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 staat nu 31 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 404 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ulicoten met een kilometerstand van 72.380 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 989 |
Nieuwprijs | € 20.342 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 oktober 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 22 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 1 oktober 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 146 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 927 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.440 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Brandstofverbruik
- +Betrouwbaar
- +Stil aan boord
- -Weinig opties motorisatie
- -Gevoelig voor zijwind
- -Rammeltjes interieur
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 vs. Skoda Citigo - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

HXZ-01-P
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.