- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HSB-37-G
BMW 523I | 2010
Deze BMW 523I uit 2010 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 79.704 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk benzinemotor. De BMW heeft een topsnelheid van 234 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km. De 523I staat nu 5 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Terwolde met een kilometerstand van 104.694 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 523I |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.737 |
Nieuwprijs | € 79.704 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 januari 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 4 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 26 januari 2014 |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.625 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.260 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 234 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HSB-37-G
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.