- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HNH-19-P
RENAULT CAPTUR | 2017
Deze RENAULT CAPTUR uit 2017 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.264 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De CAPTUR staat nu 19 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 560 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 260 |
Nieuwprijs | € 27.264 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 16 februari 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 29 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 november 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5F G4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 127 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.159 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.723 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 850 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 625 kg |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 192 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur TCe 120 Expression13 - 17BA5SUV
- Captur TCe 120 Dynamique13 - 17BA5SUV
- Captur TCe 120 Xmod15 - 17BA5SUV
- Captur TCe 120 Xmod16 - 17BH5SUV
- Captur TCe 120 Dynamique16 - 17BH5SUV
- Captur TCe 120 Limited16 - 17BA5SUV
- Captur TCe 120 Limited16 - 17BH5SUV
- Captur TCe 120 Série Signature Wave16 - 17BA5SUV
- Captur TCe 120 Série Signature Wave16 - 17BH5SUV
- Captur TCe 120 Intens17 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Intens17 - 18BA5SUV
- Captur TCe 120 Edition One17 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Edition One17 - 18BA5SUV
- Captur TCe 120 Initiale Paris17 - 18BH5SUV
- Captur TCe 120 Initiale Paris17 - 18BA5SUV
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Praktische ruimte
- +Niet heel duur
- -Weinig opties instapmodel
- -Geen sterke motoren
- -Problemen 1.2 benzine
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 2008 vs Renault Captur - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HNH-19-P
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.