- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 6 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.611 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De I10 is 2.030 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 161 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Barendrecht met een kilometerstand van 87.147 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.213 |
Nieuwprijs | € 14.611 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 februari 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 februari 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 februari 2020 |
APK melddatum | 9 februari 2024 |
APK vervaldatum | 15 februari 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 117 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 129 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 908 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.420 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.