
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 9 maanden oud. In juni 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.036 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 73 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 167 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De CLIO is 14 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 114 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veghel met een kilometerstand van 80.866 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.376 |
| Nieuwprijs | € 19.036 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 30 januari 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 5 juni 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 22 oktober 2025 |
| APK melddatum | 17 februari 2025 |
| APK vervaldatum | 28 februari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | D4F D7 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1149 cc |
| Max. vermogen | 54 kW / 73 pk |
| Geluidsniveau stationair | 82 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 127 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 955 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.563 kg |
| Voorasdruk | 830 kg |
| Achterasdruk | 860 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 525 kg |
| Lengte | 4.063 mm |
| Breedte | 1.732 mm |
| Hoogte | 1.448 mm |
| Wielbasis | 2.590 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 165/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 167 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,4 s |
| Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Maximum koppel | 105 Nm |
| Draaicirkel | 10,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



