
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 8 maanden oud. In september 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.937 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 103 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 184 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,4 l/100 km. De CLIO is 49 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 13 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Haarlem met een kilometerstand van 168.000 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.135 |
| Nieuwprijs | € 14.937 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 21 maart 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 4 september 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 oktober 2025 |
| APK melddatum | 7 november 2024 |
| APK vervaldatum | 9 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | D4F H7 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1149 cc |
| Max. vermogen | 76 kW / 103 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.075 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.588 kg |
| Voorasdruk | 840 kg |
| Achterasdruk | 870 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Lengte | 4.032 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 184 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
| Maximum koppel | 145 Nm |
| Draaicirkel | 10,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




