- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GVK-22-X
HYUNDAI I10 | 2018
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 5 maanden oud. In april 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.865 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 is 174 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 572 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Vlaardingen met een kilometerstand van 39.583 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.276 |
Nieuwprijs | € 19.865 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 2 mei 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 april 2025 |
APK melddatum | 29 april 2025 |
APK vervaldatum | 29 april 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 134 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 927 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.440 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Brandstofverbruik
- +Betrouwbaar
- +Stil aan boord
- -Weinig opties motorisatie
- -Gevoelig voor zijwind
- -Rammeltjes interieur
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 vs. Skoda Citigo - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

GVK-22-X
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.