- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GP-980-H
FORD FOCUS | 2011
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. In juli 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.727 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 203 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De FOCUS is 3.620 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 393 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 290 |
Nieuwprijs | € 36.727 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 oktober 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 juli 2015 |
APK melddatum | 2 juni 2025 |
APK vervaldatum | 20 juli 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | UKDB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.52 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.346 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
Voorasdruk | 1.075 kg |
Achterasdruk | 1.025 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Lengte | 4.606 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.505 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 203 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
Maximum koppel | 320 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 396 - 1258 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 2.0 TDCi Titanium08 - 11DH5HAT
- Focus Wagon 2.0 TDCi Titanium08 - 11DH5STA
- Focus 2.0 TDCi 140pk Trend11 - 11DH5HAT
- Focus 2.0 TDCi 163pk Trend Sport11 - 11DH5HAT
- Focus 2.0 TDCi 140pk Trend Sport11 - 11DH5HAT
- Focus 2.0 TDCi 140pk Titanium11 - 12DH5HAT
- Focus 2.0 TDCi 163pk Titanium11 - 12DH5HAT
- Focus Wagon 2.0 TDCi 140pk Trend Sport11 - 11DH5STA
- Focus Wagon 2.0 TDCi 140pk Titanium11 - 12DH5STA
- Focus Wagon 2.0 TDCi 140pk Trend11 - 11DH5STA
- Focus Wagon 2.0 TDCi 163pk Titanium11 - 12DH5STA
- Focus Wagon 2.0 TDCi 163pk Trend Sport11 - 11DH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Focus 2.5 20V Turbo ST
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

GP-980-H
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.