- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GGX-17-P
BMW 530D | 2023
Deze BMW 530D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 10 maanden oud. In juli 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 102.884 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 286 pk diesel-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 530D is 313 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 395 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ingen met een kilometerstand van 44.669 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530D |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / diesel |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 10.891 |
Nieuwprijs | € 102.884 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 520d High Executive Edition M-Pakket|Automaat|Laser Koplampen|360 Carmera|Schuifkanteldak|Dodehoek|Leder|Stoeverwarming|headup|Trekhaak|Stuurverwarmig
- 2021
- 92.142 km

BMW 520d High Executive
- 2020
- 109.330 km

BMW 540d xDrive High Exe / M-Sport / NL Auto / M-Stoelen / Schuifdak / Laser
- 2021
- 136.679 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 juli 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 juli 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 augustus 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 17 juli 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B57D30B |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 210 kW / 286 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 144 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,46 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.735 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.440 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.350 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,6 s |
Maximum vermogen | 210 kW / 286 pk |
Maximum koppel | 650 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 530 - 530 l |
Inhoud brandstoftank | 66 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Niet heel ruim achterin
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

GGX-17-P
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.