- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GD-233-R
FORD FOCUS | 2009
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 3 maanden oud. In april 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.725 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 80 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 164 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,5 l/100 km. De FOCUS is 252 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Tilburg met een kilometerstand van 279.000 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 678 |
Nieuwprijs | € 20.725 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 maart 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 april 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 oktober 2024 |
APK melddatum | 27 maart 2024 |
APK vervaldatum | 7 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | ASDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1388 cc |
Max. vermogen | 59 kW / 80 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.177 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.750 kg |
Voorasdruk | 895 kg |
Achterasdruk | 980 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Lengte | 4.597 mm |
Breedte | 1.839 mm |
Hoogte | 1.537 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 164 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,4 s |
Maximum vermogen | 59 kW / 80 pk |
Maximum koppel | 124 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 503 - 1546 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus Econetic (2008) - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

GD-233-R
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.